Siirry sisältöön

Kaikki kevään esitykset peruttu, Valkyyria siirtyy syksyyn

Kokoamme tähän uutiseen tietoa koronaviruksen vaikutuksista Oopperan ja Baletin toimintaan
(päivitetty 3.4.2020)

Koronavirusepidemiasta johtuen Oopperatalo on suljettu ja kaikki Oopperan ja Baletin esitykset on peruttu tältä keväältä. Haluamme turvata sekä yleisömme että työntekijöidemme terveyden ja turvallisuuden.

Richard Wagnerin RING-sarjan toinen osa Valkyyria siirtyy syksyyn ja korvaa Siegfriedille suunnitellut esitykset syksyllä. Sarjan kolmas osa Siegfried nähdään keväällä 2021 ja päätösosa Jumalten tuho syksyllä 2021. Syksylle 2020 siirtyvä Valkyyria tulee sisältymään kausikorttiin 2020–2021.

Myös tämän kevään viimeinen balettiensi-ilta COW siirtyy syksyyn 2020. Uusi ohjelmistokausi julkistetaan myöhemmin keväällä.

Jos sinulla on lippuja ja/tai tarjoiluja peruttuihin esityksiin, lue alta vaihtoehdoista miten voit saada ostoksistasi hyvityksen.

Katso esityksiä verkossa Stage24-palvelussa

Esityskatkon aikana voit katsoa ooppera- ja balettitallenteita maksutta verkkopalvelumme Stage24-virtuaalinäyttämöllä.

Hyvitykset

Jos sinulla on lippuja ja/tai tarjoiluja peruttuihin esityksiin, palautamme ostostesi arvon saldoksi asiakastilillesi. Siellä se on hyvässä tallessa. Saat hyvityksen valitsemallasi tavalla.

Helpoin ja edullisin tapa on hyödyntää tilin saldo tuleviin esityksiin. Voit ostaa saldolla lippuja ja/tai tarjoiluja tulevan kauden 2020–2021 esityksiin, jotka tulevat myyntiin myöhemmin tänä keväänä. Poikkeuksellisesti voit lunastaa saldolla myös kausi- tai lahjakortin. Nopeimmin asioit verkkokaupassamme. Kirjaudu asiakastilillesi tästä.

Toinen vaihtoehto on pyytää, että palautamme ostostesi saldon omalle luottokortillesi. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen liput@opera.fi, niin olemme sinuun yhteydessä.

Voit saada hyvityksen myös pankkitilillesi. Täytä lomake tästä. Huomioithan, että poikkeustilanteesta johtuen palautusten käsittelyssä on ruuhkaa, ja sen vuoksi maksujen palautumisessa voi kestää jopa pari viikkoa.

Sähköposti on varmin tapa tavoittaa asiakaspalvelu

Onko sinulla kysyttävää? Tilanteesta johtuen asiakaspalvelussamme on ruuhkaa. Varmin tapa saada vastauksia on lähettää sähköpostia osoitteeseen liput@opera.fi. Vastauksessa saattaa kestää jopa viikkoja, mutta käsittelemme kaikki viestit ja olemme yhteydessä heti kun pystymme.